Zanimaju me sljedeće usluge...
Hvala vam što ste nas kontaktirali. Potrudit ćemo se odgovoriti vam što je prije moguće.
Ups! Nešto je pošlo po zlu prilikom slanja obrasca.

Korisnici provode 24 % više vremena na Instagramu zahvaljujući Reelsima

Korisnici provode 24 % više vremena na Instagramu zahvaljujući Reelsima

Čini se da smo napokon prihvatili „TikTok s AliExpressa“!

Početak Instagram Reelsa

Kada je Instagram 2020. godine predstavio Reelse, reakcije su bile podijeljene. Mnogi korisnici odmah su prepoznali da se radi o kopiji TikToka – pokušaju Marka Zuckerberga da spriječi migraciju korisnika na novu, popularnu platformu. S jedne strane, to je razumljivo, ali s druge strane, postavlja se pitanje je li Meta mogla ostati dosljedna sebi, a ne preuzimati sve što je u trendu.

Iznenađujući uspjeh

Unatoč početnim kritikama, statistike pokazuju da je uvođenje Reelsa bio uspjeh: vrijeme koje korisnici provode na Instagramu poraslo je za 24 %. Povećale su se i stope angažmana korisnika, što naravno ide u prilog Zuckerbergu.

Meta je priznala da nisu ciljano radili na ovim rezultatima, ali ih je ugodno iznenadilo koliko su korisnici prihvatili format kratkih videa.

Zašto su Reelsi tako popularni?

  • Instagram zajednica: Korisnici su počeli dijeliti Reelse svojih prijatelja, a mnogi su se odlučili i sami okušati u kreiranju sadržaja. Postupno su Reelsi postali sastavni dio Instagram iskustva.
  • Umjetna inteligencija: Algoritam prikazuje sadržaj u skladu s interesima korisnika, čime se dodatno pojačava njihova angažiranost.

Reels vs. TikTok

Iako se Reelsi često doživljavaju kao „zastarjela verzija TikToka“, pronašli su svoju publiku. Ta publika vjerojatno uključuje korisnike koji i dalje odbijaju TikTok, ali uživaju u funkciji kratkih videa na Instagramu.

Zaključak: Trend kratkih videa ostaje

Bez obzira radi li se o Instagramu, TikToku ili drugim platformama, kratki videozapisi su format koji će opstati. Oni zauzimaju sve veći prostor na društvenim mrežama i u svakodnevnim životima korisnika.

Izvor: Mashable
Slika: Canva

Sarađujte s nama!