
Sarajevo Film Festival - Crveni tepih dovoljno veliki za svakoga: neprocjenjivo!
Ove godine, Sarajevo Film Festival obilježio je, ne samo 30. godišnjicu postojanja, već i desetogodišnje partnerstvo s našim klijentom, kompanijom Mastercard. Tom prilikom, naš je tim proveo kampanju koja slavi deset godina podrške inovacijama, inkluziji i neprocjenjivim iskustvima.
Organiziran je medijski događaj kojem su prisustvovali predstavnici najrelevantnijih masovnih, lifestyle i biznis medija u Bosni i Hercegovini. Na događaju su se novinarima obratili Jelena Sretenović, direktorica za tržišta Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore, Jovan Marjanović, direktor Sarajevo Film Festivala, kao i Ioana Gorganeanu, direktorica komunikacija za tržište Jugoistočne Europe u kompaniji Mastercard.
Za predstavnike medija iz Srbije organiziran je press trip kako bi imali priliku osjetiti atmosferu crvenog tepiha i izvještavati s najvećeg filmskog festivala u ovom dijelu Europe.
Kampanja je generirala 58 medijskih članaka i intervjua u Bosni i Hercegovini i Srbiji, dok je preko 40 njih bilo tijekom trajanja samog festivala.
Ove godine sarajevski crveni tepih bio je dovoljno velik za sve!


