Zanimaju me sljedeće usluge...
Hvala vam što ste nas kontaktirali. Potrudit ćemo se odgovoriti vam što je prije moguće.
Ups! Nešto je pošlo po zlu prilikom slanja obrasca.

Kako učiniti svaku PPC kampanju uspješnom

Kako učiniti svaku PPC kampanju uspješnom

Uspjeh u digitalnom marketingu nije slučajnost, već rezultat pažljivog planiranja, analize i optimizacije. Na temelju naših iskustava dijelimo ključne strategije koje su nam pomogle značajno povećati ROAS (povrat na uloženi oglašivački budžet) za jednog od naših klijenata. Evo praktičnih savjeta kako i vaše kampanje mogu postati uspješne.

1. Struktura kampanje i korištenje podataka iz feedova

Od studenog prošle godine uspjeli smo povećati ROAS klijenta za 2 do 4 puta mjesečno, uz znatno veće investicije. Ključ je bio u restrukturiranju kampanja na društvenim mrežama i korištenju podatkovnih feedova za Always-On kampanje.

Always-On kampanje omogućuju kontinuirano učenje i stalno poboljšanje ciljane publike, izbjegavajući "uključivanje i isključivanje" kampanja, što dugoročno stabilizira performanse.

Savjet: Tijesno surađujte s vašim developerom kako biste osigurali pravilno postavljanje podatkovnog feeda i točnost podataka u katalogu. Ovo zahtijeva strpljenje i resurse, ali rezultati su vrijedni truda.

2. Optimizacija Performance-Max kampanja

Googleove Performance-Max (PMAX) kampanje imaju potencijal utjecati na organske rezultate jer često "preuzimaju" promet. Taj smo problem riješili implementacijom Brand Exclusions, osiguravajući da PMAX kampanje ne štete organskim rezultatima.

Savjet: Nemojte slijepo vjerovati Googleovim AI sustavima poput Performance Maxa. Ove kampanje treba koristiti kao dopunu dobro osmišljenim kampanjama za pretragu. Upotreba Brand Exclusions ključno je za zaštitu vaših organskih rezultata.

3. Isključenje ključnih riječi vezanih uz brend

Naša analiza pokazala je da konkurencija ne cilja na ključne riječi povezane s našim brendom. Zbog toga smo te ključne riječi isključili iz kampanja kako bismo učinkovitije iskoristili budžet.

Savjet: Budite oprezni pri isključivanju ključnih riječi vezanih uz brend. Ako vaša SEO strategija nije dovoljno snažna i ne rangirate se na prvom mjestu u organskim rezultatima pretrage, trebali biste rezervirati dio budžeta za te ključne riječi. Po potrebi kreirajte odvojene kampanje za ključne riječi vezane uz brend kako biste izbjegli preklapanje s drugim kampanjama za pretragu.

Zaključak

Uspjeh svake kampanje ovisi o pravilnoj strategiji i optimizaciji. PPC kampanje nisu čarobno rješenje – one funkcioniraju samo ako su u kombinaciji s optimiziranim dizajnom web stranice, atraktivnim ponudama i vizualima koji privlače pažnju.

Naša formula za uspjeh je:
Optimizirana web stranica > Prilagođena ponuda > Atraktivni vizuali > PPC strategija

Kombinacijom ovih elemenata možete postići značajna poboljšanja i dugoročni uspjeh u vašim digitalnim kampanjama.

Autor: Stefan Arsić, koordinator digitalnog e-commerce tima, Smartpoint Adria

Sarađujte s nama!